Ik heb geen inlogaccount voor ‘Scouts Online'. Hoe regel ik dat?

Je kunt je alleen inschrijven voor Nawaka als je een account in Scouts Online hebt.
Heb je nog geen account, maar ben je wel lid van Scouting Nederland, dan kun je een inlog-account aanvragen. Ga hiervoor naar de website van Scouts Online (sol.scouting.nl). Klik dan op de knop 'login', en daarna op de optie 'inlog-account aanvragen'.

Buitenlandse deelnemers zijn lid van de WOSM of WAGGGS via hun landelijke organisatie. Buitenlandse groepen moeten contact opnemen met de helpdesk voor hun inschrijving.

Ik zie dat mijn adresgegevens of e-mailadres niet kloppen, kan ik dit wijzigen?

Ja hoor. Alle leden van Scouting Nederland kunnen hun eigen ledengegevens inzien en wijzigen. Log hiervoor in op Scouts Online en klik in het Mijn Scoutingmenu op ‘Mijn persoonsgegevens’. Hier kun je je adresgegevens en e-mailgegevens aanpassen. De nieuwe gegevens worden automatisch aangepast in de inschrijfgegevens van Nawaka.

Waar kan in mijn inschrijving terug zien en aanpassen?

Je kunt dit zien door in te loggen op Scouts Online (sol.scouting.nl). Nadat je hebt ingelogd, kun je aan de linkerkant van je scherm het "Mijn Scouting Menu" vinden. Klik in dit menu op ‘Mijn Inschrijvingen'. Hier is jouw inschrijving te vinden. In het tabblad "Inschrijfformulier" kun je de inschrijving terug vinden. Wil je het formulier aanpassen dan klik je onderaan het formulier op "Inschrijving aanpassen", wijzig je de gegevens en sla je het formulier weer op.

Helpdesk

 

Kom je er echt niet uit? 

Neem dan contact op met de helpdesk via helpdesk@nawaka.scouting.nl!

 
Taal / Language